There is nothing more powerful than family.

Som jag sagt tidigare så har ju min mamma rest till Thailand nu eftersom att min morfar har dött. Hon ska stanna där i 5 veckor. 
Även fast jag aldrig visar det eller säger något om det så har jag och min mamma ett väldigt starkt band. Visst att jag hatar henne ibland och jag hatar det hon gjort mot mig i min barndom, men jag kan inte säga att jag inte älskar henne. Det känns tomt utan henne här hemma, som om en bit av mitt liv bara helt plötsligt är borta. Jag saknar henne och jag vet att hon har det bra där hemma.

Jag ringde nyss henne och bad henne hälsa dem där hemma och att höra dem alla skrika we miss you, come home och en massa andra saker fick mig att gråta. De är underbara människor och jag saknar dem så otroligt mycket.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: