Fobia

Några saker ni inte visste om mig är:
  • Jag kan inte gå på omatchande ränder/rutor på marken, asså vi säger att hela gågatan är grå så kommer det röda vågrätta streck mitt över gatan, då måste jag hoppa över dessa, oavsett hur breda de är.
  • Jag måste gå i varje ruta ifall gatan är indelad i brickor, som tex tegelstenar, då måste jag sätta varje fot i en utav rutorna, trampar jag på "cracksen" får jag panik.
  • Jag måste alltid släcka fimpar, slänger mina kompisar iväg fimparna utan att släcka dem måste jag springa dit och göra det för jag är rädd att det ska ta eld.
  • Haha jag är fortfarande mörkrädd, åhjaaa. Blir alltid rädd att det ska stå någon i mörkret och slå mig eller något.
  • Japp, jag har människofobi, jag är skiträdd för människor. Går en person ombord på bussen eller tåget snabbt och sedan bara går av igen tror jag de kapat tåget eller satt in en bomb. Står en människa ensam och bara står där får jag panik av att gå förbi eller cykla förbi för är så rädd för att bli skjuten, knivhuggen eller ja mördad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: