Christmas is near.

Nu är det bara fyra dagar kvar till julafton. Imorgon har vi skolavslutning men jag är inte pepp alls på att gå till skolan med denna jädra hostan och huvudvärken. Men jaja skolavslutning med film och fika får väl gå an. Sedan är det bara 3 dagar till julafton imorgon. 
Först var det ju tänkt att bara jag och kim skulle vara hemma eftersom vi inte blivit bjudna till någon släkting och mamma och pappa då planerat att åka till sina kompisar så jag vart ju lite ledsen. Men sen ringde min faster och sa att vi var bjudna dit på mat och julklappslekar. Brukar ni med leka den? Man kastar tärningar och sen när man får en sexa så får man ta ett paket på bordet och när klapparna är slut så får man sno utav grannarna runt bordet tills klockan ringer och då är det dags att öppna klapparna. Vi brujar alltid leka den varje år, men jag var ju inte hemma förra året utan jag var i skåne hos min pojkvän, men i år så är vi här och hos han på nyår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: